måndag 28 juni 2010

Body Pump

Japp, ikväll blir det Body Pump! Jag har gått på 2 pass hittills och har 2 st pass inbokade denna vecka. Det är jättesvårt! På första passet kände jag mig jättedum! Tror inte jag gjorde något rätt. Andra passet kändes något bättre, men inte helt rätt. Får se nu om detta tredje pass jag ska gå på ikväll går bättre. Dessa utfall! Skitsvåra att få till rätt! Men.... Skam den som ger sig! Vill man få en tajt rumpa och platt mage så är det bara att köra på! ;)

_____________________________________________

Igår var en jättemysig dag. Jag och Peter hade tänkt att åka till Falkenberg egentligen för att hälsa på Emma och Markus i deras husvagn. Men vi räknade lite på det och bestämde oss för att göra någon i närheten som inte kostade så mycket. Så vi bestämde oss för att åka till Gränna. Det gjorde vi inte heller.... Hmm.... Av någon solig anledning kom vi bara inte iväg. Det blev så att vi var hemma och njöt i fulla drag av Gustav, varandra, sova middag, gå på promenad. Vi tog till och med en fika på Spinnets sommarfik. Vi var de enda som var där! Men det var mysigt. Runt fyra någon gång, tror jag, kom min bror på besök. Vi träffar inte honom så ofta längre då han flyttat in till staden, tyvärr. Men det var guld värt att få träffa honom en liten stund igår! (Gull på dig, bror) På kvällen grillade vi......


Jag älskar verkligen min lilla familj.....

Inga kommentarer: