onsdag 23 juni 2010

Mycket nöjd kund hos Calimero!

Jag blev så glad när jag öppnade mitt paket från Calimero idag. Jag kom in på en blogg för ett tag sen som jag började följa och de hade en webbutik som var helt underbar, tyckte jag. Så jag beställde lite grejer till Gustavs 1-årsdag därifrån. Man fick beställa gratis inslagning! Och paketen var jättefina! Perfekt för en småbarnmamma eller vem som helst som har snålt med tid över till paketinslagning! De skickade med en underbart läcker klubba med, jättegulligt! Och jag som precis har varit på tandhälso-samtal angående Gustavs tänder, måste nog tyvärr äta den själv då Gustav inte ska äta socker, haha! Nää..... Peter kan få den, då blir han glad....



Rekommenderar alla att gå in på deras webbshop!

Calimero webbshop
Calimero blogg

2 kommentarer:

Calimero Familjebutiken sa...

Hej! Men oj vad glad jag blev av att hitta detta i din blogg, betyder just nu mer än du kan ana =) Klubban var till mamman med snålt av tid ;) en socker boost kan behövas i bland...
Tusen Tack för dina ord!
Glad Midsommar Kram Petra på Calimero

Sandra sa...

Det verkar ju toppenbra. Får testa det någon gång hör jag! :) Molly ser fram emot att få komma och leka i borgen! :) Puss