onsdag 30 juni 2010

Body Pump och Husvisning

Japp, Body Pump ikväll igen!! Ska bli kul.... =)

Innan det ska vi på husvisning här i Habo(!!) Inte för att vi har tänkt att flytta egentligen... Men detta huset verkade kunna bli så mysigt och lagom för oss. Trädgården var mysig med. Det är ju mycket att göra i det och de visade inga bilder på källarplanet, så det kanske bara är bajs... Men... Det får vi se sen! Mamma och pappa ska följa med också..

Annars idag var det att gå upp tidigt med Gusten, men som tur är har han faktiskt sussat hela natten. Tyvärr kunde inte jag det.. Låg mest och rullade runt i mitt täcke, det var ju så varmt! Men men... Jag har idag fått tid och tillåtelse av Gustav att göra om lite i sovrummet! Sytt upp och hängt upp nya fina rosa gardiner. Ramat in och satt upp 3 st nya tavlor på Gustav.



Så här ser det ut nu.

Känns dock som fondväggen har gjort sitt. Jag vill ha vitt i sovrummet! Gärna lite Chabby Chic över hela sovrummet! Det hade vart så läckert! Jag vill få bort alla svarta detaljer. Är så trött på svart! Vitt, vitt, VITT ska det vara!! Får se om vi får tid och pengar över till det någongång...

4 kommentarer:

Frida sa...

fast det är ju dumt att göra om ifall nu ska flytta..

Sara Eklöf sa...

Jag vet.... Men vi ska nog till 99% inte flytta, tyvärr......

Sandra sa...

Spännande med husvisning! Är det huset på tubberedsvägen eller? Snyggt kök isåfall!! Vad fint du piffat i sovrummet. Är också supersugen på att göra om här hemma...

Puss

Sara Eklöf sa...

Ja, det var det på Tubberedsvägen..

Puss!!