fredag 18 juni 2010

En kväll på Vätternstranden x2

Ja, inte mindre än 2 kvällar i rad har jag spenderat på Vätterns vackra strand. I onsdags var vi på pick-nick med jobbet. Det var lika trevligt som vanligt. Maten som var medtagen från Palace Athena (stavas det så??) var underbart god!

Igår var en helt underbar dag som började med att jag och Gustav hämtade upp Annie som kom med tåget till Habo. Sen åkte vi till Mullsjö, till Sandra och Molly. Barnen badade i Sandras coola barnpool (en ny favoritsyssla för de små) och jag, Sandra och Annie åt sallad, pratade och solade. Lite impulsivt bestämdes senare på dagen av vi alla tjejer skulle ses på Vätternstranden. Vilket inte blev så dumt!! Vi hade skitkul! Jag älskar mina vänner! Ni är bäst!
Det blev sent, hamnade inte i sängen förrän kl.01.45 (!) Och jag erkänner...... Jag var/är skittrött! Men just för igår.... Så var det värt det..... =)


Dessa 2 bilder är från i onsdags då Gustav och Molly badade för första gången. De älskade det båda två!






1 kommentar:

Martina sa...

Gud vad mysigt dom har det i den lilla poolen :) hoppas allt e bra??? kramar Martina