tisdag 8 juni 2010

Snacka om att sova ut!

Oj, oj, oj!!! Visserligen har Gustav vaknat ganska tätt och velat ha sin tutte och lite vatten i natt, men att han skulle sova till 10.30 trodde jag aldrig!! Jag gick upp strax innan 8 när Gustav vaknade och stoppade in hans tutte och skulle bara gå på toa innan jag tänkte plocka upp honom, men då hade han somnat om (!?) Så då gick jag och la mig igen såklart.... Vaknade kl 10.. Gustav sover fortfarande?? Jag fick lite lätt panik och var tvungen att titta till honom, mycket sant... Han sov så gott så.. Så jag har fått dricka mitt morgonkaffe i en härlig lugn stund.

Idag blir en lugn dag för mig och Gustav, inget står på schemat! Förutom lite fix och trix till bröllopet. (som jag förövrigt tänker på dygnet runt) Om någon har något kul/knasigt/galet förslag på vad som helst till ett roligt bröllop? Maila mig i så fall: saras.foto@hotmail.com =)

Jag och Peter träffade de andra 2 värdparen och åt middag i lördags eftermiddag och vi har kommit en bra bit på vägen nu. Men det är långt kvar!

Inga kommentarer: