lördag 17 april 2010

Mina fynd på Gekås i Ullared

Vilken dag! =)

Idag gick jag upp innan 6 för att göra mig i ordning för en riktig shoppingdag med Sandra på Gekås i Ullared. Något som jag verkligen behövde! Redan i bilen på väg till Sandra började jag nästan gråta.... av lycka! Att få komma bort lite och bara tänka på mig själv och ha kul. Musiken spelades självklart på högsta volym på vägen till Sandra. Underbart!

Väl framme hittade jag några riktigt bra fynd och jag är supernöjd!
Här kommer lite jag hittade till plutt.


Badshorts till lillkillen med "inbyggd" blöja! Skitbra ju!
39,95




Från vänster:

T-shirt med mun
29,95

Tuff skjorta
59,95

Piké tröja med Alfons Åberg
39,95

Hood-tröja
79,95

Jeans
99:-

Scarves "Rock me"
29,95





Från vänster:

Ritunderlägg
4,95

Giftfria kritor
7,95

Ritblock
17,95

Knoppussel med Nalle Puh
29,95

Traktor med släp
119:-

Leksakstelefon
24,95

Grön vattenkanna
7,95

Hjälm
199:-


Vill lägga till bara att traktorn med släpet spelade sina djurläten och melodier väldigt högt! Jag och Peter tejpade över ljudhålet och fick till en "normal" volym. Gustav älskar den, förövrigt! =)


Och här kommer lite jag hittade till mig.




Klänningen satt jättefint på och var superfin med en vit cardigan till. Kjolen ska sitta högt i midjan och var så skön att jag knappt ville ta av mig den! Läckert tillsammans med en vit tajt topp!




Bästa kattleksaker ever!!
LOVAR!!

(en laserpointer)
16,95




Fullpackad bil på väg hem....
Med en kebabrulle i ena handen och en cola i den andra, åkte vi hem efter en lång lyckad shoppingdag i ett fullproppat varuhus.


Tack underbara Sandra för en toppendag!

2 kommentarer:

Gittan sa...

Och i morgon är det flickorna och tanten Thorstenssons tur. weeeeiii

Sandra sa...

Tack själv för en underbar dag! Vi måste fortsätta att åka på utflykter bara vi två. Det är viktigt att emellanåt få komma iväg själva utan gubbar och barn! :)

Va bra att kjolen passade sen då. Måste vara superskönt med resår i midjan!

Puss