söndag 11 april 2010

Sista kalaset avklarat

Äntligen är sista kalaset avklarat! Denna underbara söndag kom Peters familj för att gratta honom på den stora dagen. Jag lyckades baka både chokladsnittar, bullar och tårta idag innan de kom. Har också invigt mitt kakfat! Tycker det är jättefint! =)





Jag och Peter fick en otroligt fin present ihop. 2000 kr att hitta på något skoj för. Detta fick vi av Peters bror med familj samt hans föräldrar. Vi blev jätteglada! Det är verkligen någonting som vi behöver! Komma bort och ta hand om varandra...


Måste ju bara skriva också att Gustav tydligen har tagit sina första steg, som jag missade för jag skulle kissa just då!! 5-6 steg gick han enligt Peter.. Efter det har han inte visat någon intresse för att gå överhuvudtaget.. Lustigt.... Haha!

1 kommentar:

Sandra sa...

Skönt att ha kalasen överstökade förstår jag! Eftersom vi fyller år så tätt alla tre är vi också helt klara med kalasen för i år! :)

Nä vet du vad lilla Gustav, du får ju inte ta dina första steg när mor din sitter på toaletten! Nu får du allt se till att ta fler steg snart! ;)

Puss på er