torsdag 29 april 2010

Badat med barnen

Idag har jag och Gustav spenderat några timmar i Rosenlunds badhus tillsammans med Sandra och Molly. Det gick väl sådär, måste jag erkänna. Det var hög ljudnivå, trots att det var få människor i badhuset, så barnen blev väl lite osäkra på tillvaron och var inte helt nöjda. Det slutade med att vi satte oss i bubbelpoolen. Där fick vi fram deras fina leénden ordentligt. Härligt!

Men att jag skulle få duscha efter badet fanns inte på kartan. Gustav gallskrek så fort jag inte höll i honom. Sandra var snäll och sköljde av mina ben i alla fall. Haha!

Så att åka till badhuset igen snart? Absolut inte! Inte förrän Gustav har lärt sig att använda sina små härligt knubbiga ben. Inte så skönt i ryggen just nu då jag fått bära runt på 12 kilo hela dagen! Han är så mammig och klängig! Men söt..... =)


Barnvagnen är såld nu med! Yaay! (Den gamla såklart)

1 kommentar:

Sandra sa...

Så typiskt att den lilla bassängen var upptagen, annars hade det säkert gått mycket bättre. Där inne är det ju lugnare. Vi får snart bada ute istället! :)

Puss