torsdag 15 april 2010

Lite gnäll i vardagen.....

Jag hatar att Peter jobbar till efter 18 denna veckan + helgen + hela nästa vecka med! Usch.. Jag vill ju att han ska vara hemma med mig och Gusten.... Jag behöver honom mer än någonsin just nu. Mer än jag någonsin kunnat ana....

Började denna underbart soliga dag med en promenad tillsammans med bror. Efter det parkerade jag vagnen på altanen och la mig i solen. Så skönt! Tyckte nog att jag klarade av att slappna av ganska bra.. Men nu är det ganska jobbigt igen. Tröttheten har tagit över, huvudvärken smyger sig på. Men tack och lov har jag inte känt av något tryck över bröstet hittills idag.

Just nu sitter jag hos mamma och pappa. Har fått i mig lite kaffe.. Gustav sover äntligen i sin vagn här utanför. Har sovit en bra stund nu så han är nog snart på benen igen... eller knäna.. Gustav har varit glad idag. Vi har kastat boll... Han är så söt....

I morgon ringer läkaren.... Får se vad han har för trevligt att berätta..... Hmm.....

Inga kommentarer: