fredag 16 april 2010

Lady Gaga..... och bullar!!

Jag är en helt galen bullmamma! Jag älskar verkligen bullar.... Nu har jag ätit upp alla bullar jag hade i frysen och tur är väl det. Då kanske jag slutar småäta. Hmm.... hehe...

Det är så kul att se Gustav hoppa i takt med musiken när man har på MTV. Han tuggar på en leksak samtidigt som han gör blöjdansen och skrattar. Allra mest när Lady Gaga kör sitt race. Jag tror han gillar henne... Men vem gör inte det! Hon är ju supercool!

Försökte göra samma sak som igår att lägga mig på altanen och suga åt mig lite energi av den underbara solen. Men det blåste ju svinkallt! Så jag gick in och tänkte fortsätta läsa min tidning, men du vaknade lillplutt. Så det blev inte mycket till vila idag. Gustav är inne i en fas nu där han verkligen inte kan sitta still en sekund och han blir rastlös hela tiden. Var nere en sväng hos mamma igår som var hemma från jobbet pga av sjukdom (lite dumt att åka dit då, jag vet) Men i alla fall....
Och hon frågade mig då: "Är han alltid sån här?!"
Och jag svarade: "Ja!"

Min mamma är förskolelärare.... Gustav är vild! Men jag älskar honom så det gör ont.... Fast han gapar, skriker, kastar saker och dregglar ner allt i hans väg så är han ändå min lilla, lilla pojke.

1 kommentar:

mamma K sa...

Hmmmm....tror bestämt att Gustav är lik sin mor, moster och morbröder!
Dom var nog rätt så intensiva om jag minns rätt!