lördag 24 april 2010

Ben & Jerry´s Peanut Butter Cookie Dough

Jag älskar ju jordnötssmör och jag älskar deg! Och detta kombinerat med gräddglass insnurrat i ett täcke med choklad och kaksmulor! Doooh! Förväntningarna var skyhöga på denna glass! Men tyvärr.... Jag är inte helt övertygad om att jag kommer köpa denna glass igen. Inte för 26 kr i allafall. Den var ju god... Jättegod..... Men... Kan vara så att mina förväntningar på den var för höga och att detta gjorde mig en smula besviken. Men glassen är helt klart värd att testa!


Bilden är lånad från www.gb.se

Betyg från mig:
***

1 kommentar:

frida sa...

Provade också denna glass i helgen och hade höga förväntningar efter att hela förra sommaren käkat Ben and Jerrys sandwich. Men får hålla med dej, den var absolut god, men inte fantastisk... Blir hellre sandwichen igen... :)