tisdag 27 april 2010

Vart är du nu, Alfons?

Min Alfons.... Min lilla, lilla kisse...

Vart är du nu?
Finns det en himmel där djur får se ljuset igen?

Där du får springa och leka igen.

Där det inte finns några bilar.

Jag hoppas det. Jag tror det.

Du var ju alltid så rädd för bilar.

Varför skulle du springa ut just då?

När den bilen kom..



Jag är så ledsen, Alfons......
Jag är så ledsen..........

Jag älskar dig och jag saknar dig!
Jag trodde aldrig det skulle sluta så här...





Vila i fred min älskade Alfons.
I katthimlen får du leka hur mycket som helst..
Det vet jag att du gör redan....

Du har alltid varit en liten buse.....

3 kommentarer:

Annie sa...

Men vad är det du säger!? Lille kissen, usch vad tråkigt, när han hade kommit till ett så bra hem och allt... Stackarn..
Han leker nog med Fritz där nånstans nu.
Stor kram på dig!

Frida sa...

Nä lille plutten.. han som precis flyttat ut på landet o skulle gotta sig. dumma bil.. :/

Emil sa...

Stackars Alfons!!!