tisdag 27 december 2011

Lite lyx i vardagen..... YANKEE CANDLE!



Detta enorma Yanke Candle fick jag i julklapp av mina bröder Anton, Emil och hans flickvän Bella. Jag blev överlycklig! Att få tända detta svindyra ljus känns underbart! ;)
Verkligen minst sagt lite lyx i vardagen! Det doftar underbart här hemma. Chokladtryffel!
Tusen tack!

Annars idag försöker jag pinna på med min stegräknare! Igår gick jag ingen promenad men lyckades ändå få ihop drygt 6000 steg på att jaga barn, plocka och städa... Och sen hjälpte jag och Rebecka till med lite inventering i butiken! Vad mycket jobb!!



Den här rutan kom upp på vår dator i butiken när vi skrivit ut allt inventeringsunderlag!
HAHA! Jag blev helt paff!

Hittills idag har jag fått ihop snart 10,000 steg. Men idag har jag inte gjort så mycket hemma, utan jag har gått på inte mindre än 2 st promenader. Gustav är så duktig på att gå själv! Han gick hela vägen till Ica idag. Sen gick han nästan hela 3:an på spåret! Så han har gått ungefär en halv mil idag! Sista promenaden gick vi med sällskap av min pappa. Mycket trevligt!

Inga kommentarer: