onsdag 21 december 2011

Fantastisk dag!

I natt har jag sovit gott! =) Vaknade utvilad och pigg.... Detta har resulterat i att jag har varit en superglad mamma idag med 2 underbara ungar! ;) Vi har haft myspys hela förmiddagen! Gustav har varit en ängel och lillskruttan har varit glad. Att man som mamma mår bra smittar nog av sig på barnen mer än vad man kan tänka sig. Idag mår vi bra i alla fall! Vi har gått en sväng och lagt på lite julkort i sista stund. Gustav ville absolut att jag skulle dra honom på snowracern till centrum. Och det gjorde jag.... Men efter halva vägen ville han inte åka mer. Så han fick sitta i vagnen i stället. Och ju närmre centrum vi kom, desto mindre snö fanns kvar på trottoaren... Till slut kunde jag inte dra snowracern på marken längre. DÅ var jag glad över min enorma barnvagn där jag kunde trycka in hela snowracern under!! HAHA! Såg kul ut, men hellre det än att gå med den under armen samtidigt som man rullar fram med en dubbelvagn... Korten ligger nu på lådan... Barnen sover fortfarande i vagnen och jag och kaffekoppen har en stund för oss själva... Sen ikväll när Peter kommer hem har jag tänkt att även han ska få vara med och åka pulka här utanför på kullen. Detta ska avslutas med tomtegröt och om tid och ork fortfarande finns.... så ska vi även baka lite julgodis! =)

Igår kväll tog jag och syster tillfället i akt och åkte till stan! Jag älskar verkligen att umgås med min syster! Hon är så rolig att vara med! =) Vi fixade lite klappar och avslutade med matinköp på City Gross. Kom hem kl 22.20..... =) Har man inga barn med sig kan man gå och strosa hur länge som helst i en mataffär!

Inga kommentarer: