tisdag 6 december 2011

Ett litet blåsljud på hjärtat

I morse åkte vi iväg till BVC för 2-månaders-läkarkontrollen! De upptäckte då ett litet blåsljud på skruttans hjärta. Så vi har fått en remiss till en barnläkare i Jönköping som skulle titta på det.. Oftast så växer det bort, tror jag och det brukar inte vara farligt... Men jag tycker ändå det känns lite läskigt, såklart. Förövrigt växer hon så det knaaaakar!! Hela 60 cm lång! Hon har alltså vuxit 10 cm på 2 månader. Galet! Och hon väger 5580 gram. =)

Idag har jag varit i butiken. Vi fick inte mindre än 14 kolli (!!) med nyheter i måndags! Det är så kul att packa upp nyheter! Själv blev jag tokigt förälskad i en tunika som kom till baby. Kan nog bli en sådan till Beckis i julklapp. Den var randig i färgerna svart och cerise med en svart rosett på sidan. Väldigt söt! Sen kom det svarta plyschleggings till baby med! Jag sålde 2 par till 2 olika kunder innan jag ens hann hänga ut dem i butiken. Kuligt! =)

Imorgon ska jag försöka hinna med att fota nyheterna och lägga ut dem på Facebook och bloggen!
Psst... Glöm inte att gilla butiken på Facebook!! =)
Just nu lottar vi ut ett påslakanset från Lundmyr till ett värde av 579:-

3 kommentarer:

Sandra sa...

Men ååh! :( Förstår att det är oroligt när det gäller hjärtat och jag håller tummar och tår att det går bra hos barnläkaren. Vi ska på 6-månaders läkarkontrollen idag med Vincent. Ska bli spännande att se hur mycket han väger nu, min lilla klump! ;) Puss!

Lisa sa...

Ojoj vad hon växer lilla pluttan!!! Hoppas allt går bra på undersökningen! Fint du har fixat din blogg! Ses imån :D

Frida sa...

Tror det försvinner ganska snart fast de borde väl ha hört det tidigare?? Hanna hade vi födseln också, därför vi fick stanna extra natt..