tisdag 20 december 2011

........

Dagen idag, vill jag påstå, skulle bli en bra dag när jag gick upp i morse. Jag ville leka i snön, städa, kanske baka lite och bara ha kul med barnen. Men efter en natt med dålig sömn gick allt snabbt utför. Jag mår dåligt över allt som ligger och stökar här hemma, jag blir stressad och får ont i magen för minsta lilla och börjar gråta. Sover jag hyfsat bra en natt klarar jag mig oftast igenom en dag utan gråt, men tyvärr sover jag ju väldigt dåligt. Och det är inte så att barnen håller mig vaken. Det är bara det att jag har så svårt att slappna av. Det bara rusar i kroppen på mig och hjärnan går på högvarv. Försöker intala mig själv att allt blir bättre snart.... Det ska bli bättre snart! Jag säljer av massa gamla kläder och grejer på tradera så snart har vi nog råd att köpa oss någon form av garderob eller liknande som vi kan trycka in all skit i! (Dock skit man måste ha) Tradera är faktiskt ett supertips till folk som vill få ut några kronor av gamla saker man har. Förra månaden lyckades vi få ihop till nya bromsar & bromsskivor till vår bil, äntligen! De har hackat i bromsarna sen jag jobbade på Lindex... Vilken är ett antal år sedan! Men nu känns det bra att köra igen!

I alla fall lyckades jag gå ut och åka snowracer med Gustav en sväng. Rebecka sov i vagnen.... Gustav bara tjöt av lycka! =)

Så.... Färdiggnällt för idag!!

Ikväll ska jag åka till stan med kära syster! Det ska bli så skönt att komma bort, gå på A6 en sväng och sen handla mat. Fantastiskt!

1 kommentar:

lisa sa...

Imån ska vi tjöta av oss ordentligt! Och då ska du får en STOR kram också!