söndag 25 december 2011

Julafton 2011

Julafton 2011


Vår Julafton började redan på morgonen hemma hos oss. Det blev paketöppning redan innan frukost! =) Efter det åkte vi till A6 (!!) Jag hade verkligen INGET fint att ha på mig (som passade) Så jag letade förtvivlat efter någon fin klänning som jag skulle trivas i, men utan lycka. De extra mammakilona gjorde sig återigen påminda! Så det fick bli samma tråkiga klänning som vanligt! Efter det åkte vi hem för att äta julmat och fira lite Jul hos mina svärföräldrar. Glömde kameran så jag har inte ett enda kort därifrån!


Min mamma och lilla Rebecka

Vid 17.oo åkte vi hem till min syster och hennes man.
Detta år firade vi Jul hos dem i deras stora underbara hus! =)


Jag, Rebecka och bror Emil som är lika julfin som vanligt! =)


Gustav blev helt galen när tomten kom! Jag trodde faktiskt att han skulle bli rädd, men icke. Han slängde paketen till dess nya ägare och hjälpte tomten att dela ut alla paket och när det var dags för tomten att gå vidare började Gustav gråta!


Många julklappar!!

Vår Julafton var lyckad och vi fick MÅNGA fina julklappar! Vi avslutade kvällen med "Tomten är far till alla barnen". =) Den filmen är ju otroligt rolig! Och sist men inte minst, julklappsleken!

God fortsättning....... =)

Inga kommentarer: