tisdag 1 november 2011

En trevlig promenad...

Åh, idag har jag umgåtts lite... Mamma Sandra kom hit med sina 2 små så tog vi en promenad tillsammans ner till butiken. Det var så skönt att bara få prata och tjöta lite med en nära vän. Gustav och Molly som på senaste tiden har haft lite svårt att komma överens, lekte jättebra! Det var så kul att se dem prata med varandra och leka tillsammans med alla ballonger från butikens 1-årsjubileum. Väl hemma efter promenaden fick jag ont igen. Något som jag inte pratat så mycket om. Det har varit så mycket annat som hänt nu, så jag har knappt hunnit känna efter hur jag mår. Men jag får ibland väldigt ont i livmodern (känns de som). Speciellt när jag går långa promenader.. Jag har ingen aning om varför, men efter störtblödningen så blir man ju lite nojig.. Jag ringde min barnmorska och lämnade ett meddelande så jag får träffa henne snarast så jag kan få reda på vad de är för fel på mig nu då.. Tycker att det varit mycket "strul" efter denna förlossningen. Kanske straffet för att förlossningen gick som smort?! Haha!

Tack Sandra för en trevlig promenad! =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack själv Sara! Det var skönt att ta en långpromenad och röra på fläsket lite! ;) Ja det var verkligen kul att se barnen ha roligt ihop igen. Bara hålla tummarna att de fortsätter leka så bra! :) Hoppas det löser sig med det onda i livmodern. Lite otäckt när man inte vet vad det är.

Ha det nu så bra och så ses vi kanske på torsdag då. Annars får ni jättegärna komma hit och hälsa på en annan dag! :) Puss