fredag 4 november 2011

Fyndat julklappar på Villervalla!

Har suttit i säkert 1 ½ timme nu och kollat på Villervallas hemsida. De har så mycket fint! De hade julkampanj nu så man får betala i februari. Så jag hittade en ljus jeanskjol och en ljusgrå manshesterklänning till Beckis och en turkos solhatt till Gustav, lagom till nästa sommar! =)
Han har haft en grön Villervalla solhatt 2 somrar i rad, så den började bli både liten och solblekt. Dags för en ny, vill säga! Solhatt till Rebecka blir en Geggamoja! Galet söt som kommer i vårkollektionen sen! En multirand! =)

Mina fynd:

Solhatt 69:-

Jeanskjol 139:-

Klänning 124:-

Jag vill så gärna ha in Villervallas kläder i min butik! Har försökt inte mindre än 4 gånger, men de tycker att vår butik ligger för nära Krakel i Jönköping. =(
Ska nog tjata lite till på dem! ;)
Vill ha, vill ha, vill ha!! Eller hur?!!

1 kommentar:

Frida sa...

Vet inte hur många ggr jag lagt den klänningen i shoppingkorgen där, jättefin! Dock ej köpt den...