måndag 14 november 2011

Familjen Jumpsuit! =)

När jag första gången såg en person gå runt i en jumpsuit eller en One Piece, som originalet heter, så trodde jag att det var en möhippa! Alltså, ett skämt! Och allt eftersom tiden gick så såg man fler och fler i dessa extremt fula dräkter! Och nu helt plötsligt har alla sånna! Och jag som först sagt att jag aldrig någonsin i hela mitt liv skulle ta på mig en sån där dräkt! Nu sitter jag här i min egna extremt rosa jumpsuit! Och jag älskar den! Jag skulle visserligen aldrig gå iväg med den på, men hemma är den fantastiskt go! Och det bästa av allt är att Peter har en med! HAHA! Gustav har en jättefin grå från Geggamoja. Så Rebecka är faktiskt den enda som inte har någon jumpsuit! Än!
Min rosa kostade 179:- och Peters gråa kostade 199:-Gekås i Ullared! Fanns massa fina! Så ett tips till alla som vill ha en sådan här "ful" dräkt bör åka dit så slipper ni betala en förmögenhet!



Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

kom på vad man kan ge rebecka i julklapp ;) /moster