onsdag 23 november 2011

Inga pepparkakor för ammande!

Igår förmiddag gick jag lös på en burk pepparkakor! Det är ju så gott! Jag åt säkert en halv burk, måste jag erkänna. Efter detta åkte jag och barnen till stan för en trevlig dejt med vännen Bella och hennes lilla Ella. Mycket trevligt! Vi kom hem ganska sent och jag hade lyckats "fylla på en del i hyllan", så att säga. Så jag ammade Beckis när vi kom hem..... Och hon som vanligtvis inte säger så mycket blev helt plötsligt väldigt ledsen... =(
Hon fick ont i magen... Det enda som fick henne att vara lugn var att gå runt och bära henne... Hon somnade inte förrän halv ett inatt. Men nu är hon sitt glada jag igen! =)

Idag ska vi äntligen träffa min kära gamla Lindex-kollega som fick sin lilla Alvin bara några veckor innan Rebecka föddes. Ska bli jättekul!

Annars denna veckan känns det som vi har så mycket saker som ska göras och tänkas på, så jag spricker snart! Det är banken, förskola, flytten med mera! Kära nån.... Har gjort en "att göra-lista" så vi kan börja bocka av!

Inga kommentarer: