tisdag 8 november 2011

Måla och pyssla är kul!



Gustav har de senaste veckorna verkligen fått upp ögonen för att måla. Han tycker det är jättekul! Han har fram tills nu mest velat titta på när man själv målar exempelvis en bil, ett tåg mm. Men nu har han själv fattat tycke för det med. Väldigt mysigt att sitta och pyssla och måla ihop när skruttan sover.


Han har blivit så duktig på att "hålla sig innanför linjerna" med. ;)

Bilden till vänster målade han när han var 2 år och bilden till höger när han nu är 2 år och 4 mån. Jag har absolut ingen att jämföra med, men jag tycker han är duktig! =) Haha! Sötkorv!


Klistermärkerna sitter ju nästan rätt! Hihi...


Mamma ska väl också ha lite kul!

Annars idag går det inte i många knop här hemma. Vaknade med galet ont i halsen och huvudvärk idag och jag känner hur snörvlet smyger sig på. Så jag är riktigt seg och går fortfarande osminkad och i myskläder. Och det tänker jag fortsätta med för jag orkar inte fixa mig idag. Handspriten gnuggas glödhet mellan mina händer! Vill INTE att skruttan blir sjuk.... =(

Ha en bra dag gott folk!

TIPS!
Igår började ett bra erbjudande på en tunika i vår butik! En bra julklapp! =)
Kostar bara 49:- nu! Kolla in dem på bloggen! Gustav & Lillan

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vad duktig han är! Du var också väldigt duktig på att färglägga innanför sträcken ;) Hihi

Anonym sa...

Va fint :)
Nu skulle du haft en onepiece ;)

Frida