onsdag 14 oktober 2009

Puh...

Ja, nu börjar det likna något som är tänkt ska bli ett barnrum. Men än så länge är vi absolut inte klara. Usch! Jag vill bara knäppa med fingrarna och så är det färdigt. Har testat, funkar dock ej!
Men förhoppningsvis kommer vi iväg en sväng till Ikea någon dag snart och kan köpa lite förvaringslådor och hyllor mm. Då är vi i alla fall en bra bit på väg... Att kunna plocka ihop allt smått och gömma undan lite gör ju jättemycket!

Gustav sover middag, Peter spelar fotboll (Tv-spel) och jag sitter här.... Helt utmattad efter en tuff dag! För första gången i morse vaknade inte jag när Gustav skrek. (?!) Jag vaknade typ vid 10 av att Peter kom in med Gustav i sovrummet, då det var kinkigt och han ville ha lite tuttisar. (Gustav alltså!) Då hade Peter vaknat av att Gustav skrek (kors i taket) och tagit med honom ut och myst i vardagsrummet med en film. Tydligen hade Peter försökt få kontakt med mig i morse, men jag var helt ovakbar! (finns det ett sånt ord?) Oväckbar? Kanske.... Jaja.... Nu ska jag lägga in lite skit på tradera innan min lilla prins vaknar! =)