måndag 5 oktober 2009

Helgen!

I fredags var vi hos min Syster Frida och hennes man tillsammans med mamma och pappa. Självklart tittade vi på IDOL. Men jag måste erkänna att jag mestadels satt vid datorn. (FÖRLÅT, osocial, ska bättra mig!) Men jag hade 2 budgivningar som avslutades då så jag var tvungen att skicka massa vinnarmail. Ska planera lite bättre nästa gång så det inte blir en fredagskväll igen.

I lördags var det mys hela dagen! På kvällen kom Broder Emil och Mickan och sällskapade oss, sen vid 23.00 kom Linnea och Jeff. Vi satt uppe och spelade spel och bara snackade massa roligheter. Vid halv ett var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Jag och Linnea gick och la oss. Så fort jag la mig i sängen så vaknar Gustav. Så han håller mig vaken från och till hela tiden tills klockan 3, då ammar jag honom och samtidigt då bestämmer sig Peter och Jeff (som fortfarande satt och spelade TV-spel) för att gå och lägga sig med. Och som en sådan underbar far och make som Peter är så nattade han Gustav efter nattmålet och tog hela nattvakten så jag fick sova... Fast han var minst lika trött.... Älskar dig, gubben!

På söndagen for vi alla iväg till A6. Vi åt god mat på Dragon! Och jag trotsade Peter genom att köpa en sparkdräkt till Gustav när han och Jeff hade gått iväg själva för en titt på Siba. Peter tycker att sparkdräkter är det fulaste som finns. Men han erkände sen att den faktiskt var ganska gullig! Jag kommer i allafall inte göra något annat än att gosa med honom i den här! MysPys!


1 kommentar:

Sandra sa...

Jättefin sparkdräkt! Ser mysig ut! :) Puss