tisdag 27 oktober 2009

Bröllopsdag!

Idag har jag och Peter varit gifta i 2 år!

Detta skulle egentligen firats med en trevlig middag på Anna-Gretas men det ser inte ut så just nu.. Barnvakten (mamma) är sjuk. Men det är inte det som är problemet, vi har ju Frida med som kanske kunde tänka sig att ta hand om lilleman någon timme. (?) Nä, problemet är väl att JAG är sjuk.. Eller på väg att bli sjuk i alla fall.. Har vaknat med ont i halsen några dagar, igår var jag så hängig så jag fick gå på alvedon och idag är det samma. Har inte tagit nån än med det är det första jag ska göra när jag är färdig här. Får se hur vi firar denna dag....

Puss på er alla!

4 kommentarer:

Frida sa...

jag kan försöka mig på att vara barnvakt =)

Julia sa...

Hade gustav och jag känt varandra mer hade jag gärna ställt upp oxå! :)

Men tråkigt att bli sjuk. Ni får fira en annan dag ordentligt.
Krya på dig!

SoFiA sa...

Tråkigt... jag blev också sjuk idag... O har tenta imorron som jag inte orkat plugga till nånting idag. Undrar hur de går. Men grattis iaf!!

Sandra sa...

Grattis på er stora dag! :)