torsdag 29 oktober 2009

Alla sjuka.... =(

Jaha... nu har det brutit ut. Helt igentäppt!

Vi var hos mamma och pappa igår och firade hennes födelsedag! Mamma är sjuk och jag var redan lite kass då, men kände att vi måste ju gratta henne ändå! Kände redan när vi var där att jag inte var 100. Sen när vi kom hem på kvällen så blev det alvedon och sängen. Och ja sa till Peter innan jag somnade att imorgon kommer jag vakna och vara jättesjuk! Så sant, så sant!

Känns som om nästan alla är sjuka nu...

Men men.... Sånt är livet! Det går ju över det här med. Handspriten har åkt fram igen iallafall. Vill ju absolut inte att Gustav ska bli sjuk.

Men trots förkylningen och bowlingklotet i huvudet så mååste jag åka in till stan idag för att köpa tyg. Jag har ju sålt lite scarfs på tradera och har fått ett önskemål av en kvinna på en scarf som är slut här hemma. Så jag lovade att fixa en till henne i veckan.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi har också varit förkylda och sjuka här hemma. Får hoppas att vi allihopa är tillräckligt friska för att träffas nästa vecka! :)

Krya på dig! Puss

Frida sa...

... du är verkligen serviceminded lilla gumman.. krya på dig!! kram frida