tisdag 6 oktober 2009

Ledsen..... =(

Usch, nu är jag jätteledsen! Jag och Peter var ute och gick och råkade gå förbi ett hus här i Habo som var till salu och vi kom precis i tid för husvisningen såklart! Hela husets storlek & planlösning var helt perfekt för oss! Och det bästa av allt var att i källaren fanns ett rum som var klippt och skuret för min FOTOSTUDIO!! Och vi kan ju inte flytta nu.... Jag blir så himla ledsen.. Alltså egentligen så kan vi flytta för huset kostade bara 995.000:-. Vårat hus får vi säkert 1.100 000:- för.... Men det är så mycket att göra i huset så det kommer kosta massor att få det så som vi vill ha.

Nu ska jag gå och gråta.....

3 kommentarer:

Frida sa...

Varnånstans?

Julia sa...

Visst är sånt tråkigt. :( Vet hur du känner. :( Men det kommer att vända! kramar om

Sandra sa...

Vet hur tråkigt det är. Erat drömhus kommer att dyka upp en vacker dag, jag lovar! :) puss