lördag 10 oktober 2009

*pip* Samfällighet!!!!!

Jag blir så trött på denna samfälligheten! Nu har vi haft höststädning! Och allt började faktiskt bra och alla var trevliga och pratade med varandra, hyfsat! Sen skulle allihopa åka iväg och ha möte. Jag stannade hemma med Gustav men Peter åkte iväg med grannen, den snälla grannen som bor till vänster om oss. På detta möte så diskuterar alla om allt möjligt med vattenräkningar, skötsel av området, gungställningar & sandlådorna mm. Sen kom de till mötets slut och ordförande frågar då om det var något mer innan alla gick. Och då kläcker en *pip* "Ja, dessa *pip* katter går på min trädgård! *pip* katter! Om jag hade ett gevär skulle jag skjuta alla *pip* katter och slänga ut dom i skogen!" Olaga hot, eller?! Och sen säger en annan att han ska bussa hundarna på dom!! Alltså, jag älskar mina katter jättemycket! Och jag blir så himla ledsen när folk säger så, jag fattar inte hur man kan!! Varför kan inte de som tycker detta är ett problem komma och prata med oss istället för att ställa stackars Peter och Mia (en annan granne med katt) mot väggen och säga sådana saker?! Jag kan svara på den frågan själv!
BARNRUMPOR UTAN VANLIG MÄNSKLIG TALFÖRMÅGA SOM INTE KAN SVÄLJA SIN *pip* STOLTHET!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vilka idioter!! Va arg man blir o irriterad, såna nötter..! Det kommer alltid finnas katter och andra djur som springer i hans land eller vad det, bättre grannarna flyttar ner i betongbunker i skogen!.. eller nej, där finns det ju djur...

Anonym sa...

.....tycker inte ni ska gå på deras möte....skaffa nått "förhinder" nästa gång!
Finns ingen anledning att sitta och ta emot allt detta!!!

Julia sa...

Vilka idioter!!!! Sånt blir jag arg på! Ge mig namn och adress!
PUCKON!!!!!!!
Säg att du inte vill att de ska vara ute när du är det för du stör dig på dem. För de är fula och luktar skit. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!