tisdag 27 oktober 2009

Lite mys ändå...

Det blev lite extra mys idag ändå... Vi satte oss i bilen i förmiddags och bara åkte... En liten roadtrip! Vi kände att vi var tvungna att göra något på vår bröllopsdag. Vi hamnade i Hjo, på Hem och Hobby såklart! Jag älskar det stället! =)

Efter det åkte vi hem och åt lite, slappade och tog det lugnt. Sen var Frida så snäll och erbjöd sig att ta hand om lilla Gustav en stund på kvällen. Och absolut fick hon det.. =)
Jag och Peter lämnade av lilleman hos Frida på vägen till Ica. Där handlade vi lite smått och gott till att få ihop något gott att äta. Det blev Wok! Jättegott! Har för övrigt lärt mig att woka i en stekpanna inte är det smartaste.. Haha! Får nog inskaffa mig en wokpanna.

Efter det satte vi på en film och åt jordgubbsmousse! Mums!
Cheddarpopcorn på det med.... Ha!

Sen tog vi på oss ytterkläderna och gav oss iväg till Frida för att hämta vår plutt, som sov så gott, så gott i deras soffa. Precis som jag ska göra nu, fast i min säng!

God Natt!

Inga kommentarer: