tisdag 15 september 2009

Saras Salong! =)

Kanske borde öppna en frisörsalong?......eller inte?..... hmm....
Nej, men det är ju faktiskt rätt kul att klippa hår när det blir bra! Peter klipper jag ju jämt, båda mina bröder har jag klippt (varav den ena var mycket nöjd, INTE!) Haha! Men jag skyller fortfarande på hans hår. Jag har klippt syster Frida någon gång oxå tror jag. Heléns pojke rakade jag huvudet på (kan ju vem som helst göra i och för sig) Pappa har jag klippt för inte så länge sen. Och idag klippte jag Anders, Peters bror. Jag var skitnervös! Att mina egna familjemedlemmar får bära hatt om det skulle bli helt fel kan jag stå ut med, men när det kommer till andras familjemedlemmar och andras vänner mm så blir jag så rädd för att misslyckas och göra bort mig. MEN! Faktiskt så blev det jättebra och han var mycket nöjd! Puh.. Och om annat hade varit fallet så var han väl medveten om att han lät mig klippa på helt egen risk! =)
Idag har vi tecknat en olycksfallsförsäkring samt en sjukdomsförsäkring på Gustav! Känns mycket bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte att det kan bli värre än din kära mor när hon rakade Emil.....

hon som klippte Emil sa...

hahaha Gittan.......det är väl en grej som ingen av oss nånsin glömmer!