torsdag 17 september 2009

Älskade vänner

Vad hade jag gjort utan mina älskade vänner?
Idag har varit en dag då jag bara har umgåtts med mina vänner.. Gustav med självklart! I förmiddags åkte jag in till stan och fikade med Thea och hennes underbara barn. Efter det åkte jag hem och sov då jag haft en tuff natt så sova middag var efter måste idag. Vid halv sex kom Sandra och söta lilla Molly som idag fyller 6 månader. Fotostudion riggades upp och fotograferingen var i full gång. Har inte hunnit kolla igenom bilderna än men ska göra det så fort jag är färdig här. Några av bilderna kommer att läggas ut här om Sandra och Markus tillåter..(?) =)
När klockan slog 19.00 dök resten av gänget upp.. nästan alla iallafall.... Lisa, Annie, Jossan och Betty. Kvällsmaten dukades fram och sen Idol och tjejsnack.. Så härligt att få träffa alla igen, det blir ju inte av så ofta nu för tiden. Men ni ska veta mina vänner.... Att jag älskar er så mycket och är väldigt lycklig över att ha er! *puss*

2 kommentarer:

Sandra sa...

Klart att du kan få lägga upp en bild på Molly. Men vi kan väl få vara först med att få se dom? :)
Puss & godnatt!

Lisafisa sa...

Ååå älskade Sara! Tack för en jättemysig kväll! O Gustav är så söt så söt! Ses snart! Pusss