söndag 13 september 2009

7-års kalas & Me & I party!

Jag och Gustav redo för kalas!


Igår var vi på 7-årskalas. Det var Peters brorsdotter Amanda som fyllde år och detta firades med alla diverse kakor, tårta, massa godis och chips... och självklart massa paket! (Till och med Gustav fick paket då han hade fyllt 2 månader. Jättegulligt!)

Gustav fick ha på sig en superfin väst och sin underbart söta basker som han fick av mina underbara vänner när han föddes. Det var meningen att han skulle ha på sig detta även denna eftermiddag då jag och Sandra skulle iväg med de små på Me & I party..... men han bajsade ner alltihop innan vi hann gå... eller... Gå och gå?... Jag och Sandra packade ner våra små gryn i vagnarna och började gå men inser efter några meters rullande att vi aldrig kommer att hinna dit i tid. Så det var bara att vända om och springa tillbaka, packa ner bebbarna i bilbarnstolarna och köra iväg. Och även då vi var väldigt stressade så körde Sandra oss allihopa tryggt och säkert fram till partyt OCH vi kom faktiskt i tid. På partyt beställde jag.....hmm... lite för mycket av det goda med tanke på vår ekonomi men jag kunde inte låta bli! Lägger ut bilder så fort jag fått hem de! PUSS!

Inga kommentarer: