måndag 28 september 2009

Jag har en dröm!

Ja.... Jag har en dröm...
En dröm om att en vacker dag få öppna min alldeles egna fotostudio. Jag vill det så mycket! Men för att ens komma i närheten av det behöver vi först flytta, då jag vill ha studion på hemmaplan. Om vi ska få lån till att flytta måste Peter först få ett jobb. Sen måste jag spara pengar nu till all utrustning och fotokurser jag tänk att gå. Har faktiskt redan fixat ett konto där jag ska börja spara till paraplyblixtar och bakgrunder mm. Men det är ju inte så lätt att spara när man går på mammapeng. Inom snar framtid hoppas jag kunna fota som hobbyverksamhet och jobba mig sakta men säkert uppåt. Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Ps. Tusen tack till Andreas för pengarna jag fick! Dom åkte rakt in på sparkontot!
(Fick otroliga 160 spänn för att baka något till hans jobb, fredagsfika.)

5 kommentarer:

Viktor Ekblom sa...

Det är viktigt att ha drömmar! Tror du kommer ha din studio en vacker dag, det ordnar sig alltid :)

Frida sa...

Köp ett paket Euroshopper Mariekex så behöver du bara nalla typ 7 spänn från fika kassan :p

Viktor Ekblom sa...

Bah, baka själv å få mycket godare kakor för några kronor mer :) Vad vore livet utan kakor?

SoFiA sa...

Du kan få fota mig mot en liten peng :) (Alltså du får pengen, inte så att jag vill ha betalt för att du ska fota mig)

Sara Eklöf sa...

Absolut, Sofia!! =)