fredag 14 oktober 2011

Rebecka 1 vecka

Idag är Rebecka redan 1 vecka gammal. Hon är fortfarande en underbart snäll och nöjd liten bebis. Hon sover mycket, men har längre och längre vakenperioder för varje dag som går. På dessa vakna stunder är det bara mammas bröst som gäller... konstant! Som tur är känns det bättre med såren. Det syns inget längre i alla fall, men gör fortfarande ont.... Men men.... Så är det! Jag är bara glad att hon fortfarande nöjer sig med det jag har att ge, vill säga. Och kan slippa ersättning... Det fick vi ju börja ge Gustav efter redan 1 månad.


Dagen outfit: (än så länge)
Supersöt body från Gustav & Lillan
Jeans som Gustav hade när han var liten.

Jag gick ju upp 20 kg denna gång och idag, 1 vecka efter förlossning vågade jag väga mig och blev positivt överraskad. Jag har faktiskt redan på 1 vecka gått ner 9 kg! =)

1 kommentar:

Kerstin A sa...

Va FIN hon är den lilla Princessan <3