fredag 13 augusti 2010

Sandlåda på plats.... Check!

Japp! Efter mycket tjat från min sida.. Jag har bönat och bett heeela sommaren över att Peter ska få tummen ur och få sandlådan på plats! Men icke..... Så igår efter en trevlig fika på stan med vännerna kände jag energin! Jag tog på mig stövlarna, klädde på Gusten, tog fram en spade till mig och en till honom. Sen började jag gräva, Gustav med. Jag grävde faktiskt upp hela mitt misslyckade land och släpade dit sandlådan och "hoppade ner" den på plats. Gustav hade oxå en egen skottkärra han fick lägga sin jord i, dock var det roligare att gå och vifta bort alla flugor och lägga sand i sin lära-gå-vagn. Haha! Han är för söt..... Efter att ha fått sandlådan på plats, tog jag ett ordentligt tag i gungställningen och lyfte den på plats med. Peter fick chocken när han kom hem!

"Vad har du gjort? Har du gjort allt själv?!"

Jag hoppas faktiskt att han fick lite samvetskval.... Får man hoppas på det? Hmm.... Nä, det kanske man inte får... Men! Nu är den i alla fall på plats, så nu är det bara sanden som ska hämtas! Så jag är nöjd och det kommer Gustav också bli! =)



Färdigt! =)






Ett liten filmklipp på Gustav...

2 kommentarer:

lisa sa...

Men ååååååååååå vad söt han är! pluttelilutt!! Gosgubben! Du är så himla duktig sara! Sandlådan ser ju kanon ut! Klart man får hoppas att han hade lite dåligt samvete ;-)

Sandra sa...

Bra kämpat Sara! Molly ser fram emot att någon gång få leka i den! :) Peter får allt gottgöra dig på annat sätt istället! ;)