onsdag 25 augusti 2010

Att tillverka själv är kul!

Idag satte jag mig för att sy en mössa till Gustav. Det är så kul att skapa själv, något som ingen annan har. Det blev en randig mössa som matchar scarfen jag sydde för ett tag sen. Jag har även beställt små svarta band från minanamnband.se med texten BusUnge. Jag är jättenöjd och tycker det är jättekul!



Scarf med knyt baktill




Sydde en Nalle Puh scarf med till Gustav. Nu när fler tänder är på väg dregglar han jättemycket! Då är ju dessa toppen!! ;)

3 kommentarer:

lisa sa...

Ohhåhåhå! Är det ditt företagsnamn?? :) hehe! Jättefina grejjer men hur tusan hinner du med allt?? Förutom det vanliga så både pyssel och renovering! Glöm inte bort att slaaaaapppaaaaa ;-) Längtar efter dig! Så synd att du inte var med på vinfredagen hade varit mysigt att prata lite! Hoppas vi ses snart iaf! puss puss <3

Sandra sa...

Vad duktig du är Sara! :) Gustav kommer vara coolast i stan i de där läckra ränderna! Puss

MrsTroll sa...

Wow sånt vill jag också kunna göra. Eller kanske kan men var hittar man den tiden???

Beundrar din hobby, du är duktig..