tisdag 17 augusti 2010

Ingen sömn i natt....

Jag hoppas verkligen inte att det har börjat igen.... Gustav har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna, men i natt var hemskt. Han har vaknat 5-6 gånger, vad jag vet. Peter var uppe några gånger med. Man har ingen ork till något! Gustav sov ju så väldigt dåligt för några månader sen, då han vaknade 4 gånger i timmen (!!) i 3-4 månader i sträck. Jag trodde jag skulle stryka med ett tag.....

Men jag hoppas att det bara är nu och att han sover bättre snart. Tror att det kan bero på vädret lite. Nu när det regnar hela tiden går jag inte ut med honom så mycket, så han får väl inte springa av sig så mycket. Kanske kan bero på det.

Idag väntar besök av Sandra och Molly, om hon är friskt vill säga. Hoppas det! =)

2 kommentarer:

Emil sa...

Det ingår i föräldrajobbet ;)

Sara Eklöf sa...

Haha! Sant, bror..... Så sant..... =)