tisdag 17 augusti 2010

Renoveringsplaner och senaste shoppingen

Jag och Peter har pratat lääänge om att snygga till lite här hemma. Så förhoppningsvis får vi låna bror denna vecka som kan hjälpa oss att bredspackla nu när han har semester! Vi ska måla om i sovrummet och i vardagsrummet! Före och efterbilder kommer självklart!

Annars idag har vi haft mycket trevligt besök av Sandra och lilla Molly. Gustav och Molly är så söta ihop. De är verkligen 2 helt olika små individer. Gustav är ju väldigt vild, aktiv och lite galen. Medan Molly är lite mer försiktig och lugn.. Men ändå så tycker jag att de leker bra ihop. De är kul att titta på dem. När de var i Gustavs rum stod Gustav och dansade blöjdansen medan Molly skrattade och tittade på. Sen hoppade Gustav upp i soffan och pekade på Tv:n. Ja, dags för Nalle Puh. Så jag satte på Nalle Puh, sen satte jag Gustav och Molly i soffan och de var så söta. Innan Molly åkte hem fick sig Gustav en jättepuss rakt på munnen. Gullungar!


Senaste shoppingen! ;)



Jag:
Tunika 299:-
Jeansleggings 299:-

Gustav:
Body 69:50
Byxa 79:50

Allt från Lindex!

Mina nya jeansleggings (eller jeggings som det nu heter) är nog det bästa köpet på länge. De är så sköna och snygga! Dragkedjedetaljen är verkligen pricken över i:et här. Och den nya "skjorttunikan" är så läcker med det supertunna skärpet i midjan. Så även en småbarnsmamma kan vara bekvämt klädd och lite extra fin till vardags! ;)

Och byxorna till Gustav, jag älskar dem! Passa på nu när de bara kostar 79:50! (ordinarie pris är 129:-) De som jag har här till Gustav är svarta med gråa stora stjärnor på knäna, samt med grön snörning i midjan. Till detta matchade jag då med en enkel body i samma gröna som snöret. Byxorna finns även med turkos botten och svarta stjärnor.


1 kommentar:

Sandra sa...

Ja det var ju dom kläderna du hade på dig idag. Jättesnyggt! :)