tisdag 10 november 2009

Mamma-dag!

Idag har jag, mamma Sara, varit på A6 med mamma Sandra! Självklart tillsammans med våra bebisar.. =)

Jag har shoppat massa! Mer än jag tänkte i alla fall..
Det blev en ny klänning och ett par varma goa vantar till mig, 3 bodys och ett par röda brallor till Gustav som han ska få i julklapp. Jag köpte en mössa med i samma stil som vantarna men den passade inte mig, den satt åt jättehårt! =( Så den ska jag lämna tillbaka!

Efter shoppandet bar det av till Ikea för lite gratiskaffe och fika. Smaskens!

Peter köpte ju en bil för några veckor sen. En "köp och sälj" bil. Han fick den för 17.000 och har nu idag sålt den för 25.000:- Underbart! Rakt in på sparkontot! Vi har ju lite att betala tillbaka till vårt kära sparkonto. Hmm....

Men.. Sandra och Molly, Tack för en trevlig dag! =)
PUSS!

JO! Förresten, haha! Jag försökte få lite fina bilder på Gustav till julkorten i år. Men han dreglade ner hela outfiten och avslutade det hela med att spy på sig själv! Så mycket blev det med det....

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack själva! Det har varit en väldigt trevlig dag! :)

Frida sa...

Inga julkort då eller?