måndag 2 november 2009

Underbar kväll!

Åh, vad kul jag har haft ikväll!

Jag har varit hos min vän Helén i stan tillsammans med Lisa, Betty, Nadja och Sandra. Där fick vi god mat och världens godaste kaffedrink efter det! Vi har nog verkligen pratat om allt mellan himmel och jord! Och så mycket som jag har skrattat hos Helén nu ikväll har jag inte skrattat på länge. Underbart!

Vi har nu planerat en middag hos Betty framöver innan de allihopa (utan Helén och Sandra) ska åka till solen över jul! Och då ska jag faktiskt smaka lite cider för första gången på snart 1,5 år! Kommer väl räcka med att jag och Sandra faktiskt delar på en cider! Haha! Sen har vi roligt hela kvällen! Nä.... men det ska bli superkul! Längtar massor...

När jag kom hem nu ikväll och kollade mailen hade jag fått 10 mail sen jag åkte hemifrån vid 18! Några av dem var ännu mer sålda scarfs på Tradera och även önskemål och "grabbigare" scarfs och beröm från några stycken som tycker att de är jättefina och att det jag gör är jättebra! Det är så roligt att få sådana mail! Jag blir jätteglad!
Så imorgon när jag ska åka till Hjo med mamma och syster så blir det tyg-jakt, lite pojkigare! =)

1 kommentar:

Frida sa...

=)

påminn om att ja ska köpa kardborreband till kuddar! ....