onsdag 25 november 2009

Vilken härlig dag!

Ja, vilken härligt lugn dag det har varit idag... om man räknar bort allt städ förstås!

Jag, Peter och Gustav har myst hela dagen... Gustav har faktiskt sovit en hel del idag (!) ...tror det beror på att han sovit lite dåligt inatt kanske.. Så jag har hunnit pyssla med både det ena och det andra. Har sytt lite scarfs och gjort lite smycken.. Det var länge sen jag gjorde det sist! Med en väldigt aktiv bebis är det svårt att hinna med sånt.


Min pappa kom förbi idag oxå på lite kaffe och bulle. Det är alltid lika trevligt! =)


Imorgon bär det av till Göteborg! Ska hämta mina canvastavlor, ÄNTLIGEN!! Och självklart blir det lite shopping kanske... =) Peter har ju fått jobb nu! Hihi...

Ps. Peter har köpt sig ett playstation 3 nu och är överlycklig!

2 kommentarer:

Viktor Ekblom sa...

Ja, den dagen man får ett PS3 slår ingen annan dag ;)

SoFiA sa...

Du är så välkommen till Göteborg :)

PS3 är kul :)