fredag 13 november 2009

Kallt på golvet...

Ja... Här sitter jag på det kalla golvet i vardagsrummet. Vi har nämligen ingen soffa!
Den la jag ut på blocket i förmiddags i hopp om att få sålt på den i helgen någon gång. Jag trodde ju inte att vi skulle bli helt nerringda inom loppet av någon timma. Så soffan är nu såld och vi har inte hunnit köpa en ny. MEN tanken är väl att vi ska köpa en imorgon! Jättekul! Snart är köket klart med. Så förhoppningsvis lägger jag ut bilder på vårt nya ljusa kök och på soffan imorgon!

Idag har jag förövrigt umgåtts i princip hela dagen med min syster. Vi började med en låååång promenad! Vi hade väl egentligen tänkt att gå längre men mina ben var iskalla och när jag tillslut tappade känseln i häcken och började få skoskav så gav jag upp. Då ville jag hem! Och hem kom jag.. till en stressad man som egentligen skulle ta över lilla Gustav så jag kunde återvända till Frida och våra bakplaner. Men det skulle komma folk och hämta soffan och han skulle hjälpa hans bror att hämta grejer. Så Gustav fick följa med till Frida. Där turades vi om mellan knådandet av bullar och kolakakor att sjunga och leka med Gustav.

Kvällen avslutade vi hos min mamma och pappa men Tacos och Idol OCH att inte glömma, en skitgod äppelpaj som Frida tog med sig! Smaskens!!

Imorgon ska jag till Betty för att äta mat, umgås och fnittra! Det ska bli så kul att få komma ut lite! Längtar!

Puss och God natt!

Inga kommentarer: