lördag 21 november 2009



Min lilla Gustav, vad han kan! Han är ju bara 4,5 månader och har idag börjat ta egna steg när man håller i armarna på honom. Han är så sprallig idag! Har aldrig varit med innan om att han har varit så energisk och superglad! Jätteroligt! Han kör racer här hemma i sin gåstol och har försökt att öppna skåp! Så nästa vecka blir det inköp av barnsäkerhetsgrejer!

Annars idag har det vart full rulle med förberedelser av smörgåstårtor och vanlig tårta mm mm.... mm.... städ... mm... Ja, ni vet! Har även lyckats klämma in att gå på barnkalas idag. Rasmus fyller 9 år!

Så imorgon blir det att gå upp innan tuppen och garnera alla 3 tårtorna!
Halv 10 ska vi vara i kyrkan, så lite stressigt känns det. Ska bli så VANSINNIGT skönt när detta är över och man kan få pusta ut! Men min mamma och min syster har varit underbara och hjälpt mig med lite kakbak och tårtbottnar! Tusen tack!

Nu ska jag gå och stryka kläder!

Puss och god natt!!

3 kommentarer:

Annie sa...

Får man önska en bild på den nya soffan?
Stor han har blivit lille Gustav! Saknar er

Martina Lundgren sa...

Hej sara..

tiden går fort för lilla gustav han ser ju jätte stor ut nu även han är så jätte gammal 4.5mån det inte klok ojoj..

själv har jag 5veckor kvar på min gravitet.. Hoppas allt e bra med er du får gärna läsa min blogg när du har tid å så :)
ta hand om er kramar martina

Sandra sa...

Va duktig han är! :) Puss