fredag 1 juni 2012

Uppe med tuppen!

Idag ringde klockan kl 07.20. Snoozade.... Ringde igen 7.30... Dags att gå upp, men somnade om lite i sängen... Vaknade igen 07.37.... Hade 20 min på mig att äta lite och fixa till mig för kl 8 hämtade mamma mig för att åka till gymmet! Yeii! Var dock segt idag.... Kämpade lite på crosstrainern, men jag hade verkligen ingen ork. Jag kom liksom inte igång och in i flåset riktigt. Gick över till rullbandet och gick raskt i uppförsbacke sen sprang jag sista stunden. Vad gött det var! Jag kände mig som en älg som springer ut på öppen åker! Haha!!

Idag har dagen spenderats med käraste Lisa som kom på besök från Stockholm, Sandra + barn och Lisa nr 2 med man + barn.... =)
Trevligt och stojjigt!! Det slutade med en hyfsat lugn pratstund med Sthlm-Lisa när alla hade åkt hem, trevligt!

Ikväll blir det middag hos mor och far. Det bästa jag vet!! =)

Och imorgon blir det FEST! =)
Jag och tjejerna ska träffas och blanda massa olika drinkar! Wiihii..... Jag som har vart dålig på att uppdatera mig själv på Facebook hade missat detta! Men klart jag ska med! =)

Nu ska jag leka med min son innan han drar av mina armar!! ;)

Inga kommentarer: