torsdag 28 juni 2012

Uppdateringar! =)

Idag har vi busat med Bella och Ella. Vi har skvätt med vatten, göttat oss i solen och fikat på fruktsallad! Gott och nyttigt! Trevligt!

Nu väntar vi på att pappa Peter ska komma hem från jobbet. Min hjärna är helt soltorkad så jag varken vill eller orkar fixa nåt käk tills dess. Hmmm..... Får bli en helt vanlig hederlig kvällsmacka! =)

Gustav kämpar på med att bli blöjfri... Eller rättare sagt... Mamma Sara kämpar på! Jag har faktiskt bara "tagit" blöjan! Gustav säger inte till när han kissar så olyckor händer dagligen. Men det går bättre och bättre. Han fyller ju 3 nu snart så jag tycker det vore på tiden att använda lite snygga kallingar istället! Och tutten.... Denna tutte! Undrar om jag någonsin orkar ta den fajten!! =S

Jaja! Imorgon blir det att ringa till vårdcentralen det första... Har fått några konstiga knölar i nacken. =/
Säkert inget farligt men lika bra att kolla upp. Har haft en knöl i 2 veckor som gör ont när man trycker på den. Igår hade jag aaaasont i hela högra delen av huvudet och ner i nacken. Fick ta värktabletter till slut. Idag har jag inte känt av mer än att jag är stel och trycker man på knölarna (ja, nu är det fler än en) då gör det ont. Sen imorgon ska Gustav till Folktandvården för första gången på en riktig undersökning! =)
Spännande!

Inga kommentarer: