söndag 10 juni 2012

Canon IXUS 300 HS

Min 25-årspresent! =)

Jag är världens lyckligaste nu.....

Nu när Peter fick sin skatteåterbäring köpte han en
25-årspresent till mig (trots att jag redan har hunnit fylla 26 år)
Vi ligger ju lite efter här hemma sen vi blev egna företagare.... Haha!
Jag är glad!

Jag är sååå tacksam för denna lilla skönhet som tar så fina bilder!
Jag är otroligt imponerad! Vilken superbra kamera!!!
Och SNYGG!! =)
Provbilder med min nya kamera....
Här har vi lillskruttan.....

Gustavs kattballong han fick av sin morbror på Habo Marknad...
Gustav gömmer sig under täcket.....
=)

En yttepytteliten blomma som fångades så stort i min nya kamera... =)

Min finaste pojke.....
Tutten är kusin Hannas.....
Gustav vägrar att ha en annan tutte! HAHA!

Det jag gillar mest med kameran är att den är så kvick!
Den ställer in fokus jättesnabbt!
Superbra när man ska fånga sina barn på bild!

Jag rekommenderar denna varmt! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder & fin kamera, den förtjänar du syster :)

Söt han är i rosa tutten. & så kissekattballongen när han fick en dinosaurie! tur att hanna är modig och vågade byta med sig dinosaurien hem ;)

kul att det ser ut som rebecka har en liten tuppkam hehe, puss & kram