onsdag 20 juni 2012

Mamma och Gustav i badhuset

I söndags åkte jag iväg till badhuset med Gustav. Själv! Det är vågat, ska ni veta... Men jag tänkte att han kanske skötte sig bättre när det bara var jag och Gustav och han inte behövde "konkurrera" om uppmärksamheten från mig. Och det gick jättebra! Vi hade superkul!!! Det var helt underbart att bara få ägna en förmiddag BARA åt min son.
Gustav åt frukost med simpuffarna på.
Han vägrade att ta av sig dem! =)

På väg till badet!
Jag vet inte vem som var mest exalterad?!!
Jag och Gustav satt båda två och hoppade i bilen!

Sötaste Gustav stod länge och duschade!
Och sen blåste han håret själv. Sötkorv!

Man blir trött av att bada.....
Eller hur, Gustav?

Vi hade i alla fall en superrolig dag!
Jag och Gustav vågade oss till och med på
att åka den stora rutschkanan!

Inga kommentarer: