tisdag 26 juni 2012

Problem med Posten nu löst!

Det var så sjukt! Så sjukt! När Peter kom hem igår hade han fått en AVI från posten in till butiken. På avin stod det Gustaf och Lilian (vilket är fel, då vi heter Gustav & Lillan) Och på grund av detta fick inte han hämta ut detta paket! Så när Peter kom hem och berättade detta blev jag skitarg! Det är ett paket från en kund som vill byta storlek på en jumpsuit som hade råkat skriva fel bara! Så då menade hon som jobbade på Postombudet här att de ska skicka TILLBAKA paketet till vår kund, så att kunden får skicka det igen och betala ännu en frakt och ändra Gustaf till Gustav och Lilian till Lillan. Jag blev verkligen skitsur! Självklart har de sina regler att följa men det här tyckte jag var rent ut sagt skittöntigt!! Så idag har jag ringt till Posten och berättat om det här och även hon som jag pratade med tyckte detta var töntigt! Så hon kontktade ombudet här i Habo, så att vi ska kunna få hämta ut vårt paket! TACK kära vettiga människa på Posten som jag pratade med idag! Nu blir vår kund nöjd och glad! Och då blir jag glad för nöjda, glada kunder är det vi vill ha! =)

1 kommentar:

Pappan Anders sa...

Posten i Habo är nog lite speciell. Jag fick en avi att jag hade paket att hämta där. Det är lite långt att åka 15 mil. Efter några samtal till posten skickade de paketet vidare till mitt postombud :-)