lördag 31 mars 2012

Webbshop nästa!

De sista dagarna har jag jobbat röven av mig! (Dock syns det inte, då den sitter kvar och är precis lika fyllig och go som vanligt!) Jag har jobbat förfullt med att fota, skriva och fixa till vår WEBBSHOP som kommer att lanseras inom kort!! TAADAAH!!! Så sjukt kul!! Jag har höga förväntningar och hoppas att det blir superbra! Det kommer i början nu i första hand vara OUTLET! Och om man bor i närheten kan man lägga order på webben och hämta i butik! =)

Vi har ju en hel del smått och gott kvar sen flytten som vi inte kan lagerhålla så det är det första som åker ut på webben nu. Det kommer även ligga ute en hel del Lundmyr of Sweden till bra priser, samt Geggamoja med mera från tidigare kollektioner. Ska bli galet spännande att se hur det kommer att gå! Vår plan är att inte ha så mycket rea i butik i fortsättningen. Det ska alltid kännas nytt och fräscht och säsongsbetonat!!

Annars i livet:
Ja..... Idag var vi på kalas och firade Andreas på födelsedagen! Vi fick våfflor med alla möjliga smarriga tillbehör. Emil berättade att han har blivit SÄLJCHEF för Renault i Jönköping, Nässjö och Eksjö!! SÄLJCHEF!!!
STOLT STORASYSTER!
Jag är så stolt över dig, Emil!!!!

Sen har min lillebror Anton flyttat hemifrån! Mitt i Jönköping City! Rätt fränt! Ska nog hälsa på honom imorgon en sväng och se hur det går... Sen om vi kan fixa en barnvakt för en liten stund så fick vi komma och titta på Linnéa och Jeffs små bebisar! =)

Inga kommentarer: