torsdag 15 mars 2012

Gnäll var det häär! Men med glada nyheter oxå!

Idag mår jag inte bra... Jag känner mig nedstämd, ledsen, ont i magen, kan inte äta, vill inte äta, mår bara piss helt enkelt... Det är bara en sån dag.... Just nu sover både Rebecka och Gustav, tack och lov! Rebecka är jätteförkyld och sitter som ett plåster på mig hela sin vakna tid. Hon är ledsen och snoret tar ju aldrig slut. Stackarn...
Har försökt komma på varför jag mår så dåligt och det är ju alltid samma svar.... Hur länge orkar man leva så här?!! Jobba, jobba, JOBBA JÄÄÄÄMT!!! JÄÄÄÄMT!!!! Intalar mig själv att det blir bättre snart, såklart! När lillskruttan börjar förskolan och jag och Peter kan lägga 110% på att få butiken på fötter ordentligt! Då, kanske man kan bli sig själv igen... Eller? Pust! Skitsamma! Allt är ju ändå mitt "fel"! Ursäkta min bitterhet idag! Men jag kämpa och kämpar och kämpar.... Jag vill att det ska gå! Det ska gå!

Mitt i allt skit här hemma så ringer min älskade lilla Lins!! Hon säger att lille bebisen i magen hade växt jättemycket och är nu bara 15% mindre än sin bror som ligger därinne med! Jag blev så glad så jag började böla! Skickar över världens största kram till henne som ligger på Linköpings sjukhus och kämpar med sina tvillingpojkar i magen!

Jag älskar dig!!!! Och vi ses SNART! Hoppas jag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan va barnvakt åt becca en eftermiddag när gurra e på dagis :) så kan du få åka o hälsa på! säg till så kan jag försöka ta mig en ledig eftermiddag :) kanske en torsdag då är andreas hemma också. kram syster

Anonym sa...

Jag kan va barnvakt åt becca en eftermiddag när gurra e på dagis :) så kan du få åka o hälsa på! säg till så kan jag försöka ta mig en ledig eftermiddag :) kanske en torsdag då är andreas hemma också. kram syster